عکس های نی نی

سلام.امروز میخوام عکس چندتا نی نی ناز رو بذارم.نظر یادتون نره....



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت20:52---8 شهريور 1392
سلام دریا جون.!!!!دختر داییتم.!!!!آخه چرا ادرس وبتو بهم ندادی؟؟؟ناناز !!!!!من الان تهرانم داریم با مبینا وبت رو میبینیم!!!!!!!!!!!خدانگهدار

mobina
ساعت20:41---8 شهريور 1392
این هفته،هفته ی بهترین دوسته!
بهترین دوست تو کیه؟
این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست.
حتی واسه من...
البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم...
بین چند تا پس میگیری؟!
اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی....
من اینو برات فرستادم چون جزو دوستای خوبمی


شقایق
ساعت17:21---7 شهريور 1392
سلام دریاجان از وبت خیلی خوشم اومد.از عکسایی که داداشم بهت داده خیلی خوشم اومد.خداحافظ

r
ساعت11:47---18 اسفند 1391
سلام وبلاگ عالی داری!!!!!!به وبلاگ منم سر بزن/منتظرتم/موفق باشی.

r
ساعت22:46---13 اسفند 1391
سلام خوب هستی؟خیلی دوس دارم با هم دیگه یه وبلاگ داشته باشیم/مطالب را باهم بزاریم///اگه مایل بودی خبر بده/مواظب خودت باش.موفق باشین/

r
ساعت19:18---9 اسفند 1391
سلام خوب هستی؟این عکس اولیتو هر روز نگاه میکنم خیلی بامزه هست//موفق باشی /اگه وقت کردی به وبلاگ منم بی ضرر نمی بینی/موفق باشی.

مبینا
ساعت12:22---3 اسفند 1391
سلاممممممم دریا جونم!

خوبی؟دلم واست خیلی تنگ شده!برای هدیت خیلی ممنونم!ماشالله وبلاگم که درست کردی عالیه!لینکت می کنم!آدرس وبلاگم عوض شده برای همینم نتونستم به وبلاگتون بیام اما الان آدرس وبلاگ جدیدمو تو وب سایت گذاشتم!خدحافظ
پاسخ:سلام عزیزم دل منم برات تنگ شده.عزت زیاد.


چشم های تو
ساعت22:42---27 بهمن 1391
سلام وبلاگت خیلی عالی هست به وبلاگ من هم سربزن حتما.منتظرتم نظرهم یادت نره//موفق باشی/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 16:12 | نویسنده : دریا |